کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9289 | مشاهده و دانلود: 746844867 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/15 | اعضاء: 317547 | نظرات: 37939
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نرم افزار گوشی تلفن همراه، این بار در شیراز قربانی گرفت

رئیس پلیس فتا استان فارس از کشف پرونده‌ای خبر داد که در آن دختری 16 ساله به دلیل استفاده نادرست از نرم افزار گوشی تلفن همراه، خود و خانواده‌اش را دچار مشکل كرده بود.


به گزارش سافت‌گذر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس فتا؛ رئیس پلیس فتا استان فارس در این خصوص گفت: ماجرا از زمانی آغاز می‌شود که این دختر نوجوان طی چند سال پیش از طریق یکی از دوستانش با نصب نرم افزاری  بر روی تلفن همراه خود و گشت زنی در فضای این نرم افزار با پسری آشنا می‌شود. 
وی ادامه داد: در طول مدت آشنایی شاکی با کاربر ، وی در اثر اعتماد و شناخت نادرست از آسیب‌های این فضا اقدام به ارسال تصاویر و یک سری اطلاعات شخصی می‌كند. 
رئیس پلیس فتا استان فارس اظهار كرد: متهم پس از گذشت حدود یک سال از ارتباط با دختر نوجوان از او درخواست ارتباط نامتعارف می‌کند و زمانی که با مخالفت او رو به رو می‌شود، اقدام به تهدید به انتشار تصاویرش در فضای مجازی می‌كند. 
وی بیان كرد: پس از مطرح شدن این درخواست زمانی که شاکی متوجه نیت شوم این فرد می‌شود، موضوع را با خانواده‌اش در میان گذاشته و اقدام به شکایت از کاربر می‌کند. 
رئیس پلیس فتا استان فارس اظهار كرد:  کارشناسان پلیس فتا استان فارس با توجه به حساسیت موضوع متهم را شناسایی و دستگیر كردند که متهم با دیدن ادله استخراج شده از تجهیزات دیجیتالی،  به جرم خود اقرار كرد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 18506 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: cyberpolice.ir تاریخ خبر: 1392/10/01 تعداد مشاهده: 2244
سافت گذر
نظرات بینندگان

بنده 1392/10/03 04:00
از اینکه اینهمه هموطن فهیم داریم که در کامنت‌ها به اصل قضیه پی بردند به خودم می‌بالم...
کاش مسئولین هم کمی هموطن بودند!
مهرشاد 1392/10/02 23:14
باید برگردیم به زمان قدیم. کبوتر نامه بر استفاده کنیم. البته ممکنه کبوترمون هم فیلتر بشه تو آسمون بزننش. اره دیگه فرداش میان خبر میزارن میگن کبوتر نامه بری به یک دختر پیشنهاد رابطه داده و بدین دلیل فیلتر شد. بعدش میایم از آتش زدن و دود کردن واسه خبر دادن استفاده میکنیم. بعدشم میان میگن یه دختر افتاد توی اتش باید اتش فیلتر بشه. کلا هر چیزی که واسه ارتباط ایرانیان باشه مضر هست و باید فبلتر بشه. شما نمیدونید ارتباطات چقدر ضرر داره.
من 1392/10/02 21:07
یاد داستان گالیله افتادم...
ناشناس 1392/10/02 20:42
تصادفات خودرو منجر به جرح و مرگ ظاهرا در کشور ما آمار بسیار بالاتری از جاهای دیگر دارد و بنابراین بهتر است از فردا کلا تردد و استفاده از خودرو را ممنوع(ف ی ل ت ر) کنیم و کلا در مصرف بنزین و آلودگی هوا و بسیاری معضلات اجتماعی مثل ... هم مفید است و همه راحت میشویم...
kasra 1392/10/02 19:40
این داستانا ب نظر من خیلی تکراری شده
چرا واقعیت رو نمیگین؟ بگین ما میخوایم مردم از ارتباطات دور بمونن
خب ماشین هم چیز بدیه باهاش دختر سوار میکنیم ماشین رو هم ممنوع کنین
البته بازم با الاغ اسپرت اتو میخورن
در انتها یه مطلب واسه دوستان میزارم



بچه ها برید تو تنظیمات wechat
setting
privacy
3تا تیک داره ورشون دارید
حالا گوشیتونو روشن خاموش کنید
به وی چت خوش اومدید
samsung 1392/10/02 19:04
بازم همون داستان های همیشگی خاک تو سرتون با این داستان نوشتنتون بابا لااقل یه جوری بنویسین مردم خندشون نگیره چی بگم ولله
ناشناس 1392/10/02 18:18
بنده با نظر آقای امیر موافق هستم.متاسفانه تکنولوژی در ایران وارد میشه و بعد از مدت زیادی فرهنگش جا میفته و بعضی اوقات هم اصلا فرهنگسازی نمیشه.
امیر 1392/10/02 14:56
راستی بهتره اول حافظه فلش رو ممنوع کنن و قبلش تلفن رو چون اگه تلفن نبود عکسی هم نبود راستی کامپیوتر رو هم باید ممنوع کنن چون چت با اونم ممکنه....راستی اگه همه ی این کارها رو هم کردن (داستان وی اچ اس)بازم بعضیا تو کوزه هم می طراون.....حتی تو غل وزنجیرشون هم که بکنی بازم کاری میکنن.....پس بهتره برگردیم عصر حجر.....بزن بریم به سرعت برق و باد.........................
بله همه مشکلات حل شد....به به...چه چه....آهای دختر مواظب باش برگهای کوتاه نپوشی ها واگرنه به جرم برگ کوتاه پوشی به سیاه غار میفرستمت ها....... آهای جوون مواظب چشات باش مگه برگ ندیدی؟....وای مثل اینکه نمی شه کاریش کرد
های
عادل 1392/10/02 13:26
دختره خودش کرم داشته چه ربطی به نرم افزار داشت ما نفهمیدیم
مهرشاد 1392/10/02 13:21
این ها همش بهونه ای هست واسه فیلتر کردن. همه میدونن دلیل اصلی فیلترینگ در ایران مسائل دیگست نه این داستانهای دروغین. اصلا بخاطر مسائل اجتماعی فیلتر نمیکنن. فکر میکنن مردم ایران یه مشت بی سواد هستن. ولی بر عکس خودشون ما ساده نیستیم. یا مثلا میان میگن کشتی خورده به فیبر نوری قطع شده اینترنت. ای خدا چقدر کمدی خخخخ. اخه مگه لوله نفته خخخخ. بعدشم کسی نیست بگه ایران از چندین درگاه فیبر نوری استفاده میکنه حتی اگرم لنگر کشتی فیبر نوری رو بترکونه بازم اینترنت نباید قطع بشه. خخخخ. همه میدونن اینا فقط کارشون شده داستان سازی و دروغ. بعدشم از همه چی میشه استفاده بد کرد و هم خوب. دلیل نمیشه بخاطر استفاده بد دیگران کل یه برنامه منع بشه و فیلتر بشه. مثلا سرنگ هم واسه درمان و تزریق دارو استفاده میشه هم واسه تزریق مواد مخدر. پس باید بیان سرنگ رو توی ایران ممنوع کنن؟ بعدشم بجای فیلتر بیان فرهنگ سازی کنن. بجای فیلتر کردن به وضع مالی مردم سر و سامان بدن. اعتیاد رو ریشه کن کنن. از صبح تا شب گیر میدن به فیس بوک و ویچت و.... تا کی این داستانها میخواد گفته بشه. بیاین راستشو بگین که بخاطر فلان مسئله فیلتر کردیم ما هم خیالمون راحت هست و بهمون بر نمیخوره. ولی دیگه چقدر فکر کردین مردم مثل خودتون هیچی نمیفهمن خخخخ. بابا بس کنید این مسخره بازیاتون و. بعدشم بجای فیلتر کردن اگه این داستان راسته بیاین به دخترای جامعه یاد بدین چجور از خودشون محافظت کنن. چون بجای ویچت میرن توی خیابونها بلا سرشون میاد. زیاد حرف زدم بیخی
مهرشاد 1392/10/02 13:11
این ها همش بهمونه ای هست واسه فیلتر کردن. همه میدونن دلیل اصلی فیلترینگ در ایران مسائل دیگست نه این داستانهای دروغین. اصلا بخاطر مسائل اجتماعی فیلتر نمیکنن. فکر میکنن مردم ایران یه مشت بی سواد هستن. ولی بر عکس خودشون ما ساده نیستیم. یا مثلا میان میگن کشتی خورده به فیبر نوری قطع شده اینترنت. ای خدا چقدر کمدی خخخخ. اخه مگه لوله نفته خخخخ. بعدشم کسی نیست بگه ایران از چندین درگاه فیبر نوری استفاده میکنه حتی اگرم لنگر کشتی فیبر نوری رو بترکونه بازم اینترنت نباید قطع بشه. خخخخ. همه میدونن اینا فقط کارشون شده داستان سازی و دروغlay:none">fexofenadin kinder fexofenadin cipla fexofenadin nebenwirkung
امیر 1392/10/02 13:00
به نظرم این حرف کاملا غلطه : "نرم افزار گوشی تلفن همراه این بار در شیراز قربانی گرفت"
این درسته : " نادانی و سادگی این بار در شیراز قربانی گرفت"
مثل اینکه شخصی با چاقو کسی را به قتل برسونه بعد ما بگیم مقصر چاقو هستش!!!!!
دختر گفته شده فرهنگ استفاده نداره . این دختره بوده که به خاطر هوای نفسش اطلاعات شخصیشو یه سادگی در اختیار دیگران قرار داده.
چرا فرافکنی می کنید . قصد دفاع ار چیزی یا کسی را ندارم اما ما باید دنبال ریشه مشکلات باشیم ریشه این مشکل هم کاملا مشخصه .
من از شما تعجب می کنم که همچین تیتری گذاشتید !!!!
کلا پاک کردن صورت مساله بجای حل اون کاریه که غالبا مسئولین ما دوست دارن انجام بدن.
وحید.ر 1392/10/02 12:54
این اتفاق عجیبی نیست.یعنی بخاطرهمینه که این همه محدودیت ایجاشده؟نخیراینطورنیست محدودیتهای اعمال شده خفقان رو بیشتر و مردم رو حریص ترمیکنه.فرهنگسازی بایدبشهlay:none">prednisolon blodsocker prednisolon klysma prednisolon graviditet
مهرداد 1392/10/02 12:34
البته این داستان فرق داره ...

دختری 16 ساله به دلیل استفاده نادرست از نرم افزار گوشی تلفن همراه...

و بعد مینویسه
این دختر نوجوان طی چند سال پیش ....

یعنی از 12 سالگی آشنا شده ...
عجیبه
lay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
سام تیماس 1392/10/02 09:02
توی کشور های پیشرفته برای چنین حادثه ای رئیس پلیس می اد جلوی دوربین خبر نگار و بعنوان متولی مردم و حافظ امنیت مردم از مردم معضرت می خواد که ما در رابطه با آموزش این جوان کوتاهی کردیم و نباید با آموزش هایی که داده بودیم کار به اینجا ختم بشه .
ولی پلیس گرامی ما با یک نگاه عاقل اندر سفیه انتظار داره همه چی سر جای خودش باشه و تازه متعجب هم می شه!!!!!!!
meysamvb 1392/10/02 01:16
خب این اتفاق بیرون از فضای سایبری هم میتونست اتفاق بیفته.دختر خودش باید عقل و شعور داشته باشه تا خام حرفای کسی نشه.با این کارا دارن فضای سایبری رو برای ماهایی که به هیچ وجه دس از پا خطا نکردیم هم تنگ میکنن.
احسان 1392/10/02 00:05
بهتره واقع بین باشیم
با فیلتر کردن برنامه ها و سایتها فقط استفاده از تکنولوژی رو محدود میکنن و نه چیز دیگه ای
اگه قصدشون حمایت از مردم هستش که خیلی راه حلهای دیگه ای میشه داد! میخوایین براتون نام ببریم ما!؟
1. تثبیت قیمتها
2. مشخص کردن وضعیت کار جوانان تحصیل کرده که بیکارند...
3. ...
علی 1392/10/01 23:48
خوب حالا دیگه ویچت فیلتر شد و دلار میاد پایین و وضع اقتصادی خوب میشه و همه مشکلات حل میشه مسکن ارزون میشه و ازدواج میره بالا و استحکام ازدواج ها فوی میشه و رشد منفی جمعیت یهو برعکس میشه و هر خونواده 10 تا بچه میاره!

این داستان تکراری و غیر حرفه ای هم ک برای همه معلومه صحت و سقمش. حداقل یکم تخیل و آب و تاب قاطیش کنین آدم سرش گرم شه وقت میزاره اینارو میخونه.

جمله "ادله استخراج شده از تجهیزات دیجیتالی" در نوع خودش جالب بود.

خیلی ها میان با اینترنت بانک برای انجام کارهای بد(!) پول جابجا میکنن اونم فیلتر کنین چون ممکنه یکی برای کارهای خلاف شرع برای کسی پول کارت به کارت کرده باشه با اینترنت بانک!
ناشناس 1392/10/01 23:19
تکراری ترین داستانی که همیشه تو ایران اتفاق میفته

حالا مثلا فیس بوک که تو طوفان چین یا ژاپن کلی ادم نجات داد به چشم نمیاد
اما مثلا یک فلان شخص نادان از خریت و هوای نفس یک بلایی سرش تو مثلا فیس بوک امد و فرهنگش استفاده ازش را نداشت
فیس بوک میشه بد
یوتوپ میشه بد - وی چت میشه بد

خلاصه کلام
این داستان تکراری و الکی که همیشه هست
حتی ادمهای بیسواد جامعه که از اینترنت و فناوری سر در نمیارند پشت پرده این داستان رو میدونند

واقعا اگر دلسوز هستید به جایی داستان سازی بیاید فرهنگ سازی کنید
وگرنه دختری که نادان باشه - فناوری نباشه از راه دیگه بلا سرش میادlay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
مصرف کننده 1392/10/01 21:59
من جوان به دلیل استفاده نادرست یک کودک از نرم افزار چرا باید از امکانات محروم شوم.تو ایران پر از عجایب شده مستند باید بسازن
علی 1392/10/01 20:54
این تیتر مثل تیتر تمام نشریات و رسانه های زرد منو به خنده میندازه !.
مثل اینه که بنویسی:
دیروز دختری هنگام درست کردن سالاد کارد در شکمش فرو رفت بنابراین از امروز فروش و تبلیغ هر گونه آلات تیز و برنده مثل کارد آشپزخانه ممنوع است و دارنده تحت تعقیب قانونی قرار می گیرد !!!.
خدا وکیلی کدوم غضنفری داره مصادیق مجرمانه رو تعریف می کنه ؟!
علیرضا 1392/10/01 20:34
خب معلومه دیگه تقصیر خود دخترس که ندیده و نشناخته عکس های خانوادگیشو واسه اون پسره فرستاده

بعدشم این دلیل نمیشه که پلیس فتا این نرم افزار بخواد فیلتر کنه
asus 1392/10/01 20:26
من از همینجا دست اون پسره رو میبوسم
آدم باید آدم باشه خدا گفته فرق انسان ر با حیوان فقط یه چیزه عقل و تفکر
آدمی که جلوی خودشو نمیتونه بگیر باید ...
دختر درست و حسابی و با خانواده واسه ازدواج پیدا نمیشه الان بچه 14 ساله یه گوشه 2 سیم کارته داره با 8 تا دوس پسر خدایا به جوونای ما که یکیشم من باشم رحم کن
الهی آمین
z-Man 1392/10/01 18:35
من فک کردم گوشی موشی ترکیده ... وگرنه این ماجرا که خیلی تکراری شده !
حامد 1392/10/01 17:01
راستی من با راست یا دروغ این مطلب کاری ندارم ولی یه چیز رو خوب می دونم که این جا ایران هست و............................................این کسی که این مطلب رو بیان کرده یک ایرانی..!.!.!.؟.؟.؟.؟.
علی رحیمی 1392/10/01 14:24
چه قدر فرهنگ ما بد شده .
اون دختر شرم نکرد که بایک غریبه رد و بدل تصاویر و یک سری اطلاعات شخصی می کند ...
اون پسر چه طوری روش اومد اون پیشتهاد رو بده ...

دین اسلام چه قدر داره کم رنگ می شه ؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟

چرا وقتی تو یه مدرسه که چهار تا بچه راهنمایی هست ، می پرسند صدای زن حرام هست یا نه میگن
محاله !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نیس 1392/10/01 13:58
هر چقدر فرهنگ استفاده از این تکنولوژی ها رو پیدا نکردیم
کار خوبی میکنن فیلتر میکنن
جامعه به اندازه ی کافی مشکلات داره
دیگه لازم نیس با فرهنگ پایین در استفاده از تکنولوژی همه جا رو به گند بکشیم
از پلیس فتا باید تشکر و قدر دانی کرد...lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol diarre pantoprazol boluslay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
اندروید 1392/10/01 12:37
این دلیل نمیشه که ویچت یا امثالشو فیلتر کنن
خیلیا بخاطر کارهای مهمشون از این نرم افزارها استفاده میکنن
زندگی شخصی هرکس بخودش مربوطه
هر کسی هم میخواد از امکانات موجود برای آسایش زندگی و کارهاش استفاده کنه
سافی لطفا تایید کن
مراد 1392/10/01 10:40
پس بیخود نبود که ویچت رو فیلتر کردند!!! عجب...!!!
چقدر به فکر ما هستند...!!!
فقط یک خرده سعی کنید رو اول و آخر داستان ها بیشتر کار کنید یه مقدار این داستان ها تکراری شده :)lay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
ناشناس 1392/10/01 08:48
باز خوبه عقلش رسیده به خانواده اش بگه بعضی ها که هیچی نمیگن و وقتی گندش در میاد اون وقت تازه اعتراف میکننlay:none">fexofenadin kinder fexofenadin cipla fexofenadin nebenwirkung
مهدی 1392/10/01 08:07
واقعا چرنده این مطلب
فردی که دنبال سوء استفاده باشه راه های خیلی ساده تر هست